طعم زندگی

ساخت وبلاگ

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : SEO,یا,بهینه,سازی,سایت, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 0:06

انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي براي ارتودنسي، يکي از مهم‌ترين مواردي است که هر فردي در انتخاب متخصص ارتودنسي، بايد به آن توجه کنن. اصلي‌ترين پيامد انتخاب فردي نامتخصص، افزايش هزينه‌هايي است که بايد براي درمان خود بپردازيد. اين هزينه‌ها ، الزاما مالي نيست؛ بلکه زمان نيز يکي از مهم‌ترين مواردي است که شما هزينه مي‌کنيد.

بهترين متخصص ارتودنسي معمولا داراي کلينيک ارتودنسي است و از اين جهت، به راحتي مي‌توانيد تمام فعاليت‌هاي مربوط به ارتودنسي خود را در يک محل مشخص به انجام برسانيد.  اين امر موجب کاهش هزينه‌ هاي رفت و آمد مي‌شود و افزايش سهولت مي‌شود و نيز از اين امر اطمينان خواهيد داشت که هر موردي توسط پزشک ارتودنتيستت اعلام شود، در همان محل صورت مي‌پذي رد.

دلايل اصلي اثرگذار بر قيمت ارتودنسي دندان

 

مراحل ارتودنسي بزرگسالان بدين شکل است که شما پس از مراجعه به مطب يا مطب ارتودنسي متخصص ارتودنسي، مورد معاينه قرار مي‌گيرد . در اين مرحله با احتمال بالايي پزشک به شما خواهد گفت که چه نوع ارتودنسي‌اي مناسب دندان و فک شما است.

در برخي موارد که شرايط قرارگيري دندان‌هاي بيماران به شکل بسيار نامطلوبي است ، متخصص پيشنهاد جراجي فک را به شما مي‌دهد. در برخي بيماران، از دوران طفوليت، استخوان فک‌شان به شکلي رشد مي‌کند که شاهد تکه استخواني اضافي در ساختار فک‌شان هستيم. در چنين مواردي، جراجي فک اصلي‌ترين گزينه پيش روي افراد است.

موردي ديگر که شاهد آن هستيم، جلو بودن فک پايين يا بالاي  بيماران است. در چنين مواردي، بهره از هدگير توسط متخصص ارتودنسي، راهي است که به بيماران پيشهاد مي‌شود.

همان‌طور که بيان کرديم انتخاب بهترين دکتر ارتودنسي، مي‌تواند اين مزيت را به شما بدهد که توسط فردي چکاپ مي‌شويد که در تخصص خودش بي‌نظير است و در گزينه‌اي که پيش رويتان براي انتخاب مي‌گذارد، مناسب‌ترين گزينه ممکنه بوده است.

دکتر سعيد قريشي يکي ار برترين متخصص ارتودنسي در ايران هستند. با توجه به بهره از 3 مطب متفاوت در شمال، غرب و شرق تهران، به راحتي مي‌توانيد به هر کدام از اين مطب‌ها که به شما نزديک‌تر هستند، مراجعه کنيد و از خدمات ارتودنسي ايشان بهره ببري د.

در قدم بعد ، دکتر ارتودنسي براي شما دو نوع عکس برداري متفاوت را مدنظرش قرار مي‌دهد. اين دو نوع عکسبرداري، به پزشک اين کمک را مي‌کند  که ابتدا ساختار و شکل فک شما را مشاهده کند و در قدم بعد نحوه قرارگيري دندان‌هايتان را ببيند. بسياري از بيماران بوده‌اند که در دهانشان کيست‌هايي داشته‌اند که پزشک آن‌ها را خارج کرده است و سپس به ارتودنسي دندان پرداخته است.

در موارد ي مانند انجام روکش دندان يا ايمپلنت، بسيار مهم است که شما ابتدا دندان‌هايتان در فرمي قرار بگيرد که بتوان بر روي‌شان ايمپلنت و روکش را انجام داد. در صورت قرارگيري دندان‌ها به شکلي نامناسب، انجام اين موارد نيز مقدور  نيست. هزينه ارتودنسي يا قيمت ارتودنسي نيز، يکي از مسائل اصلي در انتخاب نوع ارتودنسي مناسب است. به عنوان مثال قيمت ارتودنسي نامرئي بيش از قيمت ارتودنسي مرئي است. جالب است بدانيد نوعي از ارتودنسي نامرئي که متحرک نيز هست، حدود  3.5 تا 5.5 هزار دلار هزينه‌بر است. به همين دليل اين گزينه، براي بسياري از بيماران مطرح نيست و آن‌ها گزينه‌هاي ديگري را مدنظر خودشان قرار مي‌دهند.

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : ارتودنسی,یکی,از,مهم‎ترین,شاخه‌های,رشته,دندانپزشکی, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 17:52

شش ضعف شناختی ذهن برای استفاده در طراحی محصولات و کمپین های بازاریابی موفق

  • شش ضعف شناختی ذهن برای استفاده در طراحی محصولات و کمپین های بازاریابی موفق

    ذهن انسان بسیار پیچیده است و انسان ها در طول تاریخ به روش های گوناگون همواره تلاش کرده اند ابعاد آن را بهتر بشناسند. ما انسان ها تصور می کنیم که موجوداتی منطقی و معقول هستیم و حتی وقتی به شدت احساساتی می شویم باز فکر می کنیم داریم تصمیماتمان بر اساس عقل و منطق می گیریم و به موضوعات واقعگرایانه و بی طرف نگاه می کنیم اما حقیقت این است ما چندان هم منطقی و واقع بین نیستیم.

    در علوم رفتاری، رفتار و تصمیم گیری های انسان مورد مطالعه قرار می گیرد و با رویکردهای کمی و کیفی انسان ها ارزیابی و بررسی می شوند. به کمک این روش ها می توان انواع رفتار کاربران و مشتریان را برای طراحی و ساختن محصولات و خدمات بهتر بررسی و مشاهده کرد.

    البته انسان ها همیشه در قالب های یکسان و مشخص رفتار نمی کنند و عوامل گوناگونی بر تصمیم گیری ما اثر می گذارد. این عوامل عموما تعصبات و پیش فرض های شناختی ما هستند که صدها نوع از آن ها در علم روانشناسی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته اند.

    در طراحی محصول یا خدمتی که بتواند با رفتار مشتری احتمالی همسو و هماهنگ باشد اغلب این تصور بوجود می آید که رفتار مشتری یک رفتار ثابت باقی می ماند اما این طور نیست. این تصور و در نظر نگرفتن تعصبات و پیش فرض های ذهنی مشتریان می تواند تاثیرات بدی بر روی کاربرد و فروش محصول بگذارد. با توجه به اهمیت این پیش فرض های شناختی، می توان محصولات و خدمات و یا پیام های تبلیغاتی مناسبی را طوری طراحی کرد که بر ذهن و تصمیم گیری مخاطب اثر بگذارد و او را به سمت خریدن محصول ما ترغیب کند.

    بسیاری از کمپین های بازاریابی بزرگ و موفق از سال های قبل تا کنون از این موضوع استفاده می کند. البته می توان آن را سوء استفاده از یک ضعف طبیعی ذهن هم در نظر گرفت.

    در ادامه تعدادی از این تعصبات (‌Bias) شناختی  را بررسی می کنیم و می بینیم چطور از آن ها در طراحی محصول و بازاریابی استفاده می شود:

    ‍‍۱. مقاومت در برابر تغییر

    داشتن یک این تعصب شناختی به این معنی است که فرد به تغییر بسیار مقاوم است. چنین افرادی باید انگیزه های بسیاری قوی ای بگیرند تا چیز جدیدی را امتحان کنند. این ها کسانی نیستند که به صورت دلخواه به سراغ استفاده از یک محصول جدید بروند (پذیرندگان اولیه نیستند). روش طراحی مناسب برای این افراد یعنی تغییر و تکامل محصول با گام های آرام، بدون فشار و استرس، در طی زمانی نسبتا طولانی.

    ۲. ترس از دست دادن

    این یکی به این معنی است که فرد از از دست دادن چیزی یا به دست نیاوردن چیزی به اندازه کافی نگران است و می ترسد. این تعصب شناختی اغلب توسط بازاریاب هایی که می خواهند شما همین الان محصولشان را بخرید استفاده می شود. طراحی مناسب برای این تعصب یعنی اینکه چیزهایی که مشتری با عدم اقدام فوری ممکن است از دست بدهند را بسیار بزرگ کنید.

    برای مثال در سایت های خرید بلیط هواپیما تعداد صندلی های باقی مانده نمایش داده می شود. این تعداد همیشه درست نیست و بسیار کمتر از واقعیت است تا مشتری را مجبور کند همین الان نسبت به خرید بلیط اقدام کند وگرنه به زودی ممکن است جایی برایش نماند.

    ۳. اثر شبکه یا اثر ارابه موسیقی

    در این مورد، مردم چیزهایی را که دیگران انجام می دهند یا باور می کنند را انجام می دهند یا باور می کنند چراکه انسان ها تمایل به تعلق به گروه یا دسته را دارند. برای مثال در سایت های فروش آنلاین یا تورهای مسافرتی ممکن است دیده باشید که در جایی نوشته شد«۳۰ نفر دیگر این محصول را خریده اند» یا «۵۰ نفر در حال رزرو این تور مسافرتی هستند».
    این ترفند بازاریابی می خواهد شما حس کنید اگر همین الان خرید نکنید از بقیه جا خواهید ماند. در اغلب اوقات این ترفند با حس ترس از دست دادن ترکیب می شود. طراحی اثر گذار بر روی این تعصب شناختی یعنی برجسته کردن کارهایی که دیگران دارند انجام می دهند.

    تبلیغات توسط خوشفکری

    چگونه در راه اجرای ایده خود، به سرعت، برای آن مدل کسب و کار مناسب بسازید؟

    برای اطمینان از موفقیت و برتری ایده هایتان، قبل از شروع هر کاری، برای آن باید مدل کسب و کار مناسب طراحی کنید.

    ۴. قضاوت سریع

    ما انسان ها تمایل داریم درباره چیزها و افراد دیگری که نمی شناسیم و برای اولین بار با آن ها برخورد می کنیم یک قضاوت سریع انجام دهیم و بر اساس باورهای فعلی خود در نگاه اول به آن ها برچسب بزنیم. این ضعف شناختی موجب می شود تا انسان ها به چیزهایی که بارها و بارها به اندازه کافی می شوند باور پیدا می کنند. برای مثال اگر یک موضوعی را با کلماتی منفی مانند «مخرب» یا «بی فایده» بارها و بارها ببینید پس از مدتی باور می کنید که آن موضوع مخرب یا بی فایده است.

    یکی از کاربردهای این موضوع در قیمت گذاری است. ما به صورت ناخودآگاه محصولاتی که قیمت بیشتری دارند را بهتر فرض می کنیم. بنابراین بازاریاب ها برای اینکه یک محصول را ارزشمند جلوه دهند روی آن قیمت های بیشتر می گذارند.

    ۵. تعصب تایید

    گرایش ما به دنبال اطلاعاتی است که از قبل با باورهای ما مطابقت دارد. بازاریاب ها برای بدست آوردن اعتماد مشتریان کافی است اطلاعاتی را به آن ها بدهند که مشتریان از قبل به درستی آن باور دارند.

    ۶. دیدن فقط چیزهای مهم

    این یعنی اینکه ما انسان ها تمایل داریم در برخورد با موضوع و افراد ویژگی های برجسته آن ها بسیار مورد توجه قرار دهیم و بر روی دیگر موارد به صورت ناخودآگاه چشم می پوشیم. برای مثال با دیدن شخصی که دماغ بزرگی دارد اولین چیزی که توجهمان را جلب می کند دماغ اوست و پس از آن، اگر بخواهیم آن فرد را به یاد آوریم به یاد دماغ بزرگ او خواهیم افتاد اما جزییات دیگری مانند چشم ها، پوست صورت یا موهایش را به خاطر نخواهیم آورد. طراحان و بازاریابان باید با یکدیگر همکاری کنند تا این نکات حسی کوچک بکار ببرند.

    برای مثال یک نوع ترکیب رنگ خاص، یک نوع انمیشن خاص در اپلیکیشن، یا لحن متفاوت آگهی تبلیغاتی. تمام ویژگی های دیگر تبدیل به ثانویه می شود. این یک روش مهم برای برجسته کردن نقاط قوت محصول می تواند باشد.

    همانطور که گفتم صدها نوع از این بایاس های شناختی وجود دارد و در اینجا تنها بخش کوچکی از آن ها را بررسی کردیم که در طراحی محصولات یا بازاریابی به شدت می توانند موثر باشند.

    نوبت شماست:

    نظر شما درباره این پیش فرض ها و تعضیات شناختی چیست؟ آیا استفاده از آن ها را در بازاریابی اخلاقی می دانید؟

    99

    مطالب مرتبط

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : شش,ضعف,شناختی,ذهن,برای,استفاده,در,طراحی,محصولات,و,کمپین,های,بازاریابی,موفق, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 18 شهريور 1398 ساعت: 18:45

کتاب هنر خوب زيستن

52 ميانبر براي آرامش، ثروت و موفقيت

کتاب هنر خوب زيستن (The Art Of The Good Life)، مجموعه‌اي از ابزارهاي کاربردي براي يک زندگي خوب است. پنجاه و دو ترفند براي رسيدن به شادکامي، از دوري گزيدن بدون احساس گناه از فناوري‌هاي روز گرفته تا پرداخت سرخوشانه جريمه‌هاي پارک ممنوع که هدف‌شان ياري به شما در رسيدن به خشنودي و شادکامي است. اين نکته‌ها شايد نتوانند تضمين‌کننده يک زندگي خوب باشند، اما دست‌کم شانس بيشتري براي رسيدن به آن را در اختيارتان مي‌گذارند (چيزي که هم‌ي ما خواهانش هستيم.) از روزگاران قديم، انسان‌ها همواره از خودشان پرسيده‌اند معناي داشتن يک زندگي خوب چيست؟ چطور بايد زندگي کنيم؟ اجزاي تشکيل‌ دهند‌ي يک زندگي خوب چه هستند؟ نقش تقدير در اين ميان چيست؟ نقش پول چطور؟ آيا چگونگي برخورداري از يک زندگي خوب پرسشي ذهني يا مربوط به در پيش گرفتن نگرشي خاص است؟ يا اين‌ که مقصود از آن رسيدن به هدف‌هاي مشخصي در زندگي است؟ آيا بهتر است که فعالانه در جست‌وجوي شادي باشيم، يا اين‌که صرفاً از غم و ناراحتي دوري کنيم؟

هر نسلي به شکلي متفاوت با اين پرسش‌ها مواجه مي‌شود اما پاسخ‌ها همواره به‌طور اساسي مأيوس‌ کننده‌اند؛ چون ما دائماً در تلاش براي رسيدن به يک اصل يا يک قانون واحد هستيم؛ در حالي‌ که چنين نوش‌دارويي وجود خارجي ندارد. دنيا آن‌قدر پيچيده‌ است که خلاصه‌ کردنش در يک نظريه يا تعدادي اصل علمي غيرممکن است. آن‌چه بايد براي خوب زيستن رخ‌ دهد در ذهن ما است. ما به يک جعبه‌ ابزار ذهني نياز داريم، مجموعه‌اي متشکل از ابزارهايي که امکان فهم بهتري از جهان را به ما مي‌دهند. رولف دوبلي (Rolf Dobelli) از اين موهبت برخوردار است که مي‌تواند بهترين ايده‌هاي دنيا را بيابد و آن‌ها را به گونه‌اي با يکديگر ترکيب کند که ارزش نهايي مجموع آن‌ها از ارزش تک‌تک آن اجزا بيش‌تر شود. او در کتاب هنر شفاف انديشيدن نيز چنين کرده بود و حالا آن را در هنر خوب زيستن نيز تکرار کرده است.

در بخشي از کتاب هنر خوب زيستن مي‌خوانيم:

هر هفته، پانزده دقيقه از وقت خود را صرف تمرکز بر روي خطرات فاجعه‌بار احتمالي کنيد که ممکن است در زندگي‌تان پيش بيايد. سپس همه‌چيز را فراموش کنيد و در بقيه‌ي هفته، خوش‌حال باشيد و به چيزي فکر نکنيد. به آن کاري که در آن پانزده دقيقه انجام مي‌دهيد، در اصطلاح پيش‌مرگ مي‌گويند. براي مثال تصور کنيد که ازدواجتان به وضعيت بحراني رسيده، ورشکسته شده‌ايد و حتي يک سکته‌ي قلبي هم کرده‌ايد. حال بايد برگرديد به تحليل فرآيندي بپردازيد که باعث بروز چنين فجايع (خيالي) شده‌ است. بايد دقيقاً عاملان اصلي را پيدا کنيد. در گام نهايي بايد اين مشکلات را شناسايي کنيد. به اين ترتيب بدترين حالت فجايع ديگر هيچ‌وقت در زندگي شما رخ نمي‌دهند.

اين کتاب توسط انتشارات مهرگان خرد  و با ترجمه‌ي اميد کريم‌پور و علي نصرالهي منتشر شده است. خريد کتاب از کاواک

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : کتاب,هنر,خوب,زیستن, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 212 تاريخ : شنبه 16 شهريور 1398 ساعت: 19:10

هاست سی پنل چیست و چه ویژگی هایی دارد

کنترل‌پنل سی پنل اساسا برای شرکت‌های میزبانی طراحی شده و مناسب ‌هاست لینوکسی است. این پنل به کاربران اجازه می‌دهد، سرویس ‌هاست را مدیریت کنند. بطورکلی برخی افراد به دنبال شرکت‌هایی هستند که هاست سی پنل ارائه می‌کنند اما در نظر داشته باشید‌ هاست سی پنل عنوانی کاملا کلی است و مقصود آن هاست لینوکس است پس هاست سی پنل به میزبانی اطلاق می‌شود که از کنترل‌پنل سی پنل برای مدیریت امکانات سرویس استفاده می‌شود.

کنترل‌پنل پلسک (Plesk) و دایرکت ادمین (Direct Admin) سایر کنترل پنل های محبوب هستند ولی هیچکدام به محبوبیت سی پنل نیستند.

ویژگی های یک هاست سی پنل حرفه ای

  • بهره مندی از هارد پرسرعت SSD یا هارد SSD Nvme که گران تر از هارد SSD است
  • استفاده از وب سرور قدرتمند لایت اسپید
  • استفاده از cloudLinux برای افزایش امنیت و پایداری
  • بکاپ گیری منظم و اتوماتیک توسط هاستینگ
  • ارائه پلن های مختلف هاست میزبانی مناسب شما
  • استفاده از سرور های قدرتمند با جدیدترین سخت افزارهای روز دنیا
  • امکان خرید سرویس ها به صورت ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله
  • فضا و پهنای باند متناسب با نیاز شما
  • پشتیبانی 24 ساعته و قابل در دسترس بودن در هر لحظه
  • ضمانت کیفیت و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • ارائه سرویس ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • امکان تغییر پلن میزبانی بصورت اتومات و توسط خود کاربر
  • و سایر موارد

هاست رایگان زدگیگ

 

شرکت زدگیگ برای کاربران امکان سفارش هاست رایگان سی پنل را امکان پذیر ساخته که برای سفارش هاست رایگان به بخش سفارش هاست رایگان مراجعه فرمایید.

هاست رایگان سی پنل

توضیحات هاست رایگان

  • مشخصات سرویس:
    ٥٠٠ مگابایت فضا
    نامحدود ترافیک ماهیانه
    آخرین نسخه سی پنل
    نامحدود ایمیل POP٣/SMTP
    نامحدود ساب دامین
    نامحدود بانک اطلاعاتی MySQL
    قابلیت هاست سه دامنه اینترنتی
    بهینه شده با سیستم های مدیریت محتوا مانند ورپرس ، جوملا ، پرستاشاپ و ...
    بدون تفاوت با هاست معمولی
    بدون تبلیغات
    قابل ارتقاء اتوماتیک به پلن های بالاتر با حجم بیشتر بدون تغییر در اطلاعات سایت

این هاست مخصوص میزبانی سایت بوده و قابل استفاده بعنوان هاست دانلود نیست.

قوانین هاست رایگان

تمایل ما ارائه خدمات با بهترین کیفیت می باشد اما بدلیل اینکه مایل هستیم این خدمات پایدار بماند و با مشکل قانونی مواجه نشویم، احتراما پیشاپیش موارد زیر را خدمتتان یادآوری می نماییم:

رعایت تمامی قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین جاری متداول در اینترنت از سوی تمامی کاربران محترم الزامی می باشد.

نصب هر گونه بازی آنلاین، خبرخوان، شبکه اجتماعی، سایت دانلود و چت روم روی سرور ممنوع می باشد.

درصورت هرگونه استفاده غیر قانونی و غیر متعارف هاست بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.میزبانی به دامنه های اصلی قابل ارائه می باشد و در مورد ساب دامین تایید نمی شود.

هاست رایگان برای سایت های معمولی مناسب بوده و هاست تست نمی باشد.

برای دریافت پشتیبانی و بکاپ گیری می بایست از سرویس های میزبانی هاست کم حجم ، هاست معمولی و هاست پربازدید استفاده نمایید.

در صورت ارسال ایمیل گروهی بدون اطلاع قبلی اکانت کاربر حذف خواهد شد.

استفاده از دامنه رایگان غیر مجاز بود و در صورت مشاهده سرویس بدون اطلاع رسانی حذف خواهد شد برای ثبت دامنه با تخفیف کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : هاست,رایگان,زدگیگ, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398 ساعت: 17:40

شرکت اخگر اولین تولید کننده پکیج در کشور ایران می‌باشد. این شرکت اولین سری پکیج را در سال 1371 وارد بازار کشور کرد.
با توجه به قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش حامل های انرژی در سال 1389 پکیج شوفاژ دیواری به دلیل راندمان بالاتر از سیستم های گرمایشی دیگر و همچنین مدیریت مصرف انرژی برای هر خانواده در جامعه محبوبیت خاصی پیدا کرد .

tool-room-banner
شرکت اخگر با تولید پکیج دیواری و پکیج زمینی اخگر خیلی سریع یکی از بزرگترین تولید کننده های پکیج در کشور گردید
پکیج های شرکت اخگر :
پکیج دیواری اخگر مدل Acb 24_30
پکیج زمینی اخگر مدل AGBE 40 _ 2000
پکیج ایستاده اخگر مدل ABS 2

یکی از مهمترین تصمیمات شرکت اخگر پس از شروع تولید پکیج دیواری تاسیس واحد خدمات پس از فروش اخگر بوده است که با همکاری گروهی از تعمیرکاران با تجربه به ارائه خدمات و تعمیر پکیج اخگر می‌پردازد


tool-room-bannerبا توجه به پیچیدگی محصولات اخگر و همچنین نبود قطعات یدکی اصلی در بازار لازم است تعمیرات پکیج اخگر فقط توسط خدمات اخگر صورت بگیرد
تعمیر پکیج اخگر شامل :
سرویس و شستشوی مبدل حرارتی
تعمیر پمپ پکیج اخگر
سرویس مسیر گاز
اسیدشویی پکیج اخگر 
تعمیرات برد کنترل پکیج اخگر
تعویض قطعات پکیج اخگر 

سرویس پکیج اخگر در تهران
خدمات مرکزی اخگر در تهران می‌باشد و دارای چندین تعمیرکار با تجربه می‌باشد که به صورت شبانه روزی اقدام به سرویس دهی محصولات اخگر می‌باشند
تعمیر پکیج اخگر در تهران 
مهم است تعمیر پکیج اخگر در تهران توسط افراد با تجربه صورت بگیرد
جهت تعمیر پکیج اخگر میتوانید با شماره تلفن 88314410 تماس بگیرید.
تعمیرکار پکیج اخگر 
لازم است بدانید هر تعمیرکاری صلاحیت تعمیرات پکیج اخگر را ندارد و فقط تعمیرکاران دارای مجوز از شرکت اخگر صلاحیت تعمیرات پکیج اخگر را دارا می‌باشند

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : اسیدشویی,پکیج,اخگر,تعویض قطعات پکیج اخگر , نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 6 شهريور 1398 ساعت: 1:03

معرفي فروشگاه اينترنتي آرايشي

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي مختلفي به فروش انواع لوازم آرايشي در بستر اينترنت مي پردازند، خريد از فروشگاه اينترنتي آرايشي براي شما خانم هاي خانه دار مزاياي بسياري نسبت به خريد از بازار، مغازه ها و پاساژها دارد، يکي از مهم ترين مزيت ها اين است که مي توانيد به راحتي پشت ميز بنشينيد و با جستجو در اين فروشگاه ها به راحتي لوازم مورد نظر خود را بيابيد و در درب منزل تحويل بگيريد.

??A¯??A§??A???A???A???A¯ ??A???A§??A???A? 1.jpg

اما ممکن است بسياري از اين فروشگاه ها نامعتبر بوده و اجناس تقلبي را به فروش برسانند يا اينکه قيمت لوازم آرايشي در اين فروشگاه ها بالاتر از فروشگاه هاي ديگر باشد. فروشگاه اينترنتي شيک فام يک فروشگاه اينترنتي معتبر براي پايان دادن به تمامي اين مشکلات است اگر دوست داريد خريدي مناسب از يک فروشگاه معتبر و همه چي تمام داشته باشيد ما فروشگاه اينترنتي شيک فام را به شما معرفي مي کنيم اين فروشگاه همچون ديجي کالا ،روبان و خانومي هست و دليل اين معرفي را در ادامه گفته ايم.

مزاياي خريد لوازم آرايشي از فروشگاه اينترنتي شيک فام

??A¯??A§??A???A???A???A¯ ??A???A§??A???A? 2.jpg

  1. هر آنچه براي زيبايي مي خواهيد در شيک فام جمع آوري شده است، شما در اين فروشگاه مي توانيد لوازم آرايشي چشم ابرو، لب ، ديزاين ناخن، آرايش مو، محصولات گريم، حالت دهنده هاي مو و حتي ابزار آرايشي را خريداري کنيد و ديگر نيازي به صرف زمان زياد براي خريد چند محصول از چند فروشگاه نيست.
  2. يافتن محصول مورد نظر شما در فروشگاه اينترنتي شيک فام بسيار راحت است چرا که تمامي محصولات آرايشي گفته شده با توجه به کاربرد در دسته هاي مختلف قرار گرفته است شما با کليک بر روي هر محصول مي توانيد به حجم گسترده اي از لوازم آرايشي آن دسته دسترسي يافته و با فيلترهاي موجود در سمت راست صفحه  نظير قيمت، برند سازنده، نوع عملکرد و ... به راحتي محصول مورد نظر را بيابيد.
  3. همانطور که مي دانيد برندهاي داخلي و خارجي توليد کننده لوازم آرايشي بسيار گسترده است و فروشگاه اينترنتي شيک فام يک فروشگاه ايده آل است که حجم وسيعي از محصولات را از برندهاي داخلي و خارجي معتبر براي شما عزيزان جمع آوري کرده است.
  4. تمامي لوازم آرايشي در فروشگاه اينترنتي شيک فام اصل بوده و داراي ضمانت کالا هستند از اين رو خريدي مطمئن از يک فروشگاه مجازي خواهيد داشت و خيالتان از بابت با کيفيت  بودن اين لوازم راحت است.
  5. اگر به دنبال خريد لوازم آرايشي اصل و جديد هستيد شيک فام بهترين گزينه است در اين فروشگاه مجموعه اي عظيم از لوازم آرايشي روز مارک دار درج شده است و با توجه به ورود محصولات جديد به بازار ليست هاي موجود آپديت شده اند.
  6. مطمئن باشيد که لوازم آرايشي موجود در فروشگاه اينترنتي شيک فام نسبت به ساير فروشگاه ها ارزان بوده و تضمين قيمت کالا دارند شما مي توانيد قيمت يک محصول را در فروشگاه هاي ديگر مقايسد کنيد تا متوجه تفاوت قيمت شويد.
  7. پس از سفارش کالا در هر گوشه ايران ظرف زمان کمتري محصولات به محل مورد نظر شما ارسال مي شوند و امکان پرداخت در محل از ديگر مزيت هاي فروشگاه اينترنتي شيک فام است.
  8. به هر علتي در صورت خريد لوازم آرايشي از فروشگاه شيک فام اگر شما ناراضي بوديد امکان برگشت کالا و عودت وجه براي خريداران عزيز وجود دارد.
  9. اين فروشگاه تنها براي خانم ها نيست و محصولات آرايشي آقايان نيز نظير انواع محصولات حالت دهنده مو مناسب آقايان وجود دارد.

در نهايت مي توان گفت که شيک فام يک فروشگاه ايده آل براي خريد انواع لوازم آرايشي اصل با قيمت ارزان است که به دليل اهميت دادن به مشتري بهترين و با کيفيت ترين محصولات را در رنج بازه متنوع براي شما قرار داده است. شما با خريد لوازم آرايشي اصل از شيک فام هميشه جوان، با طراوت و جذاب خواهيد بود.

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,فروشگاه,اینترنتی,آرایشی,معرفی فروشگاه اینترنتی آرایشی, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 4 شهريور 1398 ساعت: 20:43